هتلهای چهار ستاره معروف استانبول
نوشته شده توسط : maryam

هتلهای چهار ستاره معروف استانبول

 

هتل مترو پارک استانبول

هتل مترو پارک استانبول از جمله هتل های 4 ستاره استانبول می باشد از نظر موقعیت جغرافیایی این هتل در 100 متری میدان تکسیم واقع شده است و در نزدیکی آن رستوران ها، مغازه ها، تئاترها، گالری های مختلفی وجود دارد.در تور استانبول پاییز 94 حتما در این هتل اقامت کنید. این هتل دارای 69 اتاق بسیار تمیز می باشد. اتاق ها با رنگ آمیزی گرم دکوربندی شده اند و دارای امکاناتی نظیر وای فای رایگان، میز و صندلی، ماهواره، چای/قهوه ساز می باشند و از آنجایی که این هتل در 500 متری تنگه بسفر قرار دارد برخی از اتاق ها تراس با چشم انداز زیبای دریا را دارا می باشند. در رستوران این هتل انواع غذاهای بین المللی برای میهمانان تور استانبول سرو می شود. از دیگر مزایای این هتل می توان به نزدیک بودن آن به ایستگاه اتوبوس، ایستگاه ترامو و ایستگاه مترو اشاره کرد که در 100 متری این هتل قرار دارند و از این رو رفت و آمد با هزینه اندک را برای مسافرانتور استانبول ممکن نموده است.

از دیگر امکانات هتل مترو پارک استانبول برای مسافران تور استانبول تعطیلات پاییز 94 می توان به بار، رستوران، روم سرویس، آسانسور، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، امکانات جلسه، فکس، کپی، ترانسفر فرودگاهی، پذیرش 24 ساعته، اتاق های پاک و ... اشاره کرد.

هتل مترو پارک استانبول

هتل مترو پارک استانبول

 

 

هتل پریمیست استانبول

هتل پریمیست استانبول از جمله هتل های 4 ستاره استانبول به شمار می رود. این هتل در 20 دسامبر 2012 افتتاح شد و امروزه مورد توجه مسافران تور استانبول قرار گرفته است. هتل پریمیست در قلب قسمت تاریخی استانبول واقع شده است از این رو بسیار نزدیک به قسمت های تاریخی شهر استانبول مانند جاذبه های توریستی مثل مسجد کبود، مسجد ایاصوفیه و ... می باشد و در مجاورت دیوارهای قصر تاپکاپی قرار گرفته است. فاصله این هتل تا میدان سلطان احمد استانبول به صورت پیاده 8 دقیقه می باشد همچنین هتل تا فرودگاه بین المللی آتاترک 18 کیلومتر و تا فرودگاه صبیحا 55 کیلومتر فاصله دارد. این هتل دارای 33 اتاق است که تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون، حمام، روم سرویس، سیستم تهویه مطبوع و ... برای رضایت مسافران تور استانبول تعطیلات آذر 94 می باشند.

از امکانات هتل پریمیست استانبول برای گردشگران تور استانبول می توان به اینترنت رایگان ، ترانسفر فرودگاهی ، لاندری ، خشکشویی ، نگهداری از اطفال ، اتاق های تمیز و ... اشاره نمود.

هتل پریمیست استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , , 





:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای چهار ستاره معروف استانبول , هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: